فکر های بزرگ جیب های خالی

فکرهای بزرگ برای پر کردن جیب های خالی

فکر های بزرگ جیب های خالی

فکرهای بزرگ برای پر کردن جیب های خالی

فرهنگ برای دانش آموزان مدارس

برنامه های گوناگون فرهنگی، مانند تیاتر« نمایش روی صحنه» رقص، موسیقی و هنر تصویری، از طریق مرکز برنامه های فرهنگی مدارس، برای تمام دانش آموزان در مدارس ابتدایی استان سوگن و فیوردانه ترتیب و اجراء میگردد.
برنامه های مذکور توسط ادارۀ فرهنگی و کمون استان سوگن وفیوردانه به پیش برده می شود.
این امر متضمن آن است که تمام کودکان شامل کلاسهای درسی ١-١٠ از یک سلسله برنامه های فرهنگی برخوردار گردند. این برنامه ها برای کودکان زمینه ایرا فراهم می سازد که با استفاده از آن بتوانند به فعالیت های فرهنگی و هنری با کیفیت عالی به پردازند.

در چارچوب این برنامه، هنرمندان مسلکی به مدارس مختلف استان رفته به ملاقات دانش آموزان می پردازند و یا شمار زیادی از دانش آموزان غرض تماشای این کنسرت ها و نمایشهای بزرگ روی صحنه، در مراکز اجتماعی جمع می شوند.
همۀ دانش آموزان، درطی سال آموزشی، چهار برنامۀ مختلف فرهنگی را تجربه می نمایند. بعضی از این برنامه ها می توانند به شکل خاص باشند، درحالی که سایرین زمینه هایی هستند برای دانش آموزان که ایشان خود بتوانند با استفاده از آن موضوعاتی را تجربه نمایند. بطور مثال پس از این که شرکت کننده گان یک جلسۀ فرهنگی محل را ترک میگویند، دانش آموزان خود می توانند نمایشهای خودی را به راه اندازند و بالای یک موضوع خاص تجربه و کار بیشتری را به عمل آورند.

تمویل این برنامه ها از یک بودجه خاص ومازاد فرهنگی دولتی که عمدتا از فروش بلیط های لاتری جمع اوری میگرد، صورت می گیرد.
باید گفت که در این استان، مدارس و آموزگاران، وظیفه مهمی را در راه مرتبط ساختن فرهنگ و هنر با برنامه های آموزشی سایر مضامین، بدوش دارند. آنها در این زمینه امکانات خوبی راهم در اختیار دارند..

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://fashion-mod.mihanblog.com

مطالب جالب و منتخبی میذاری
مرسی

مهراب سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام آقا رضا خوبی داداش خبری از شما نداریم کجای

به نظر شما در مورد اشعاری از مولانا نیازمندم

متشکرم


به من سر بزن دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد