فکر های بزرگ جیب های خالی

فکرهای بزرگ برای پر کردن جیب های خالی

فکر های بزرگ جیب های خالی

فکرهای بزرگ برای پر کردن جیب های خالی

روشهای کسب درآمد از اینترنت(۱)

مقدمه :  

روشهای مختلفی برای پول در آوردن در اینترنت وجود دارد که بعضی از آنها به تخصصهای خاص و برخی دیگر به سرمایه و امکانات نیاز دارد ولی روشهایی نیز وجود دارد که به هیچ تخصص و سرمایه‌ای نیاز ندارند . 

 

آشنایی با روشهای مختلف کسب درآمد از اینترنت:

روشهای کسب درآمد اینترنتی به چندین بخش تقسیم میشود :

1 – درآمد به روش سرمایه‌گذاری در سایتهای سرمایه‌گذاری (Hyip):

در این سایتها شما با سرمایه‌گذاری که می‌کنید سود روزانه، ماهانه و یا سالانه بسته به نوع سرمایه‌گذاری سایت دریافت خواهید کرد. 

2 – درآمد به روش سورف در سایتهای سورف (Surf):

در این روش شما با عضویت در سایت سورف مربوطه وارد حساب خود می‌شوید و به ازای دیدن تعدادی سایت که بستگی به قانون سایت دارد مقداری سود دریافت می‌کنید.

3 – درآمد به ازای بازاریابی و معرفی اعضا به سایت(Network Marketing):

در این روش شما با عضوشدن در یک سایت و یا یک مجموعه، با تبلیغ کردن آن سایت بصورت‌های مختلف سعی در جمع کردن زیر مجموعه برای خود می‌کنید و بازای معرفی آنها، از سایت مربوطه پورسانت دریافت می‌کنید.

4 – درآمد به ازای کلیک‌کردن و خواندن ایمیلها(Pay to Click):

کاری که شما باید در این گونه سایتها انجام دهید کلیک کردن روی ایمیلهایی است که این سایتها برای شما می‌فرستند. بازای هر کلیک مبلغی به موجودی شما افزوده می‌شود که پس از رسیدن این مبالغ به حداقل موردنظر سایت مربوطه می‌توانید آن را برداشت نمایید.

یک مثال ساده برای توجیه این کار

 دو کانال تلوزیونی را در نظر بگیرید فرض کنید کانال 1 همیشه فقط فیلم پخش میکند و کانال 2 فقط آگهی تکراری پخش میکند براحتی میتوان تشخیص داد که بیننده های کانال 2 بسیار کمتر از کانال 1 است در حالی که کانال 2 برای ادامه حیات و اخذ آگهی از کمپانیها نیاز به بیننده های بیشتری دارد تا شرکتها آگهیهای بیشتری به او بدهندو درآمد او نیز بیشتر شود برای اینکار ترفندهایی بکار میبرد مثلا به بیننده هایش هدیه میدهدو یا در قرعه کشی جوایز آنها را شرکت میدهدو روشهای دیگر . سایتهای مورد بحث ما نیز برای افزایش بازدید کننده به اعضای خود در ازای کارهای مشخص پول پرداخت میکند .

 در این سی دی کلیه مراحل کار از ابتدا تا انتها به زبان فارسی توضیح داده شده است که با پیگیری دقیق آنها و کمی همت میتوانید پولدار شوید .

نحوه دریافت دستمزد :

امروزه استفاده از کارتهای اعتباری بین‌المللی و به تبع آن تجارت الکترونیک در ایران با مشکلات متعددی مواجه است. بمنظور تسهیل تبادلات مالی در اینترنت از یک سیستم اعتباری جهانی بنام ( e-gold ) استفاده می شود.شما برای فعالیت مالی در اینترنت نیاز به یک حساب اینترنتی دارید. با مراجعه به سایت e-gold میتوانید یک حساب اینترنتی بصورت کاملا مجانی برای خود ایجاد نمایید.

اکثر سایتهای اینترنتی بخصوص سایتهای مالی و تبلیغاتی دنیا ایگولد را می پذیرند و شما به راحتی می توانید تبادلات مالی خود را از طریق ایگولد انجام دهید.  

می توانیم کلیه در آمد ها  را توسط یک چک از e-gold دریافت کنیم و یا با داشتن حساب ارزی در یکی از بانکهای ملی یا رفاه یا تجارت آنرا دریافت کنیم و یا اینکه موجودی خود را به ازای مثلا هر دلار 850 تومان به حساب کسانی که در ایران هستند و خریدار آن هستند بفروشیم.دریافت وجه از طریق این سایت و انتقال آن به ایران به راحتی ممکن است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد